reklama

MCG 3. - Tréning môj každodenný, alebo driving range doma.

Po dlhšej dobe, spôsobenej povinnosťami ohľadom štúdia na vysokej škole, sa dnes opätovne ozývam. V mojej golfovej kariére som sa posunul o krok vpred. Ako som Vás už v minulosti informoval, veci okolo tréningu sa výrazne v mojom okolí zlepšili. Tentoraz som však ešte aj sám zobral iniciatívu do svojich rúk a o tom bude zameraný môj dnešný príspevok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Rozmýšľal som, čo môže ešte zefektívniť moju prípravu a zdokonaliťšvih. Viem a sám pociťujem, že začiatky sú veľmi komplikované a ťažké.Človek je jeden deň nespokojný, ďalší deň nadšený, inokedyfrustrovaný... Podobne je to aj u mňa. Začal som častejšie chodievať nalake driving range. Avšak na túto aktivitu som nemal dostatok času apomaly, ale isto to začalo finančne rásť do výšin. Preto som sazamyslel a dospel som k úžasnému riešeniu...

Vybral som sa do Bratislavy, keďže som tam mal aj iné súkromnépovinnosti. Pred samotnou návštevou našeho hlavného mesta somprebrázdil internet krížom krážom. Napadla ma myšlienka, že prečoplatiť neustále za odpálené loptičky, keď ani kvalita mojich úderov,ako začiatočníka nie je vôbec dobrá. Predsa len, mám tú možnosť, žebývam v rodičovskom dome na dedine a pomerne veľkú záhradu by bolomožné využiť aj na môj tréning.

Najskôr ma napadla myšlienka odpalovania "len tak". Tj. napadlo ma, žesi kúpim iba jednu palicu, nejaké kratšie železo, pár tréningovýchmolitanových alebo iných bezpečných loptičiek. Tento spôsob som všaknakoniec zavrhol, pretože sa mi až tak nezapáčil.. Ďalším nápadom bolo,že namiesto "bezpečných" loptičiek si kúpim reálne a budem odpaľovaťsmerom na k neďalekému kopcu :). Avšak vzhľadom k následnej zložitostihľadania loptičiek a tomu, že medzi kopcom a záhradou je ešte ajmiestna komunikácia, aj tento návrh som zavrhol :).

Mojim posledným a asi najvydarenejším riešením bola famózna myšlienka,ktorá skĺbi jednoduchosť a dokonalosť. Vybral som si alternatívu scvičným stanom, ktorý moje odpaly úspešne zachytí. K tomu som eštepridal odpaľovaciu podložku, keďže nechcem premeniť náš pestovanýreprezentačný trávnik na kvalitnú oračinu... Tento môj plán som ajzrealizoval...

V Bratislave som si kúpil veľký stan značky Legend, odpaľovaciupodložku, 60 loptičiek (vytiahnutých z jazierok), železo č.7 nagrafitovom shafte, rukavičku, kvôli ochrane dlaní. Pre môj tréningideálne... Celé toto vybavenie ma stálo asi 5000 Sk. Myslím si, že somurobil veľmi dobre. Denne odpalujem viac ako 100 loptičiek, opravidelný tréning mám postarané. Ušetrím kopec peňazí za driving a ajbenzín. Raz za čas idem aj na normálnu driving range, aby som videlsmer letu mojich loptičiek. Zatiaľ mi to ide vcelku rovno a so svojimšvihom som spokojný.

Budem veľmi rád, ak sa ostatný vyjadríte, čo preferujete ohľadomtréningu, čo si myslíte o mojom riešení a vaše ďalšie postrehy. Určitesem pridám aj fotky zo záhrady, možno časom uploadujem video môjhošvihu na youtube...:)

P.S. Zajtra mám prvé stretnutie s pro trénerom, ohľadom kurzu na HCP...Takže budem vás rád informovať aj naďalej. Golfu zdar a teším sa navšetky komentáre...

Roman Kianička

Roman Kianička

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý, ambiciózny, dravý, ale pritom rešpektujúci názory a odporúčania iných. Zoznam autorových rubrík:  EkonomikaGolfSúkromnéTunisko 2007Nezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu