reklama

MCG 2 - Začiatky sú ťažké

Zdravím opäť všetkých. Ako som sa vyjadril už minule, golfový švih nie je vôbec ľahký. Kým som však o golfe nič nevedel, myslel som si, že čo môže byť ťažké na tom udrieť do loptičky. Však ono musí predsa priletieť presne k cieľu, najlepšie spadnúť rovno do jamky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Najväcšie golfové ikony(zlava) :Arnold Palmer, Jack Nicklaus, Tiger Woods
Najväcšie golfové ikony(zlava) :Arnold Palmer, Jack Nicklaus, Tiger Woods 

Budem však pokračovať v tom, o čom som v minulom článku začal. Moje začiatky boli a stále sú ešte kruté. Na golfové ihrisko som sa ešte nedostal. Pár krát som bol na simulátore. Je to skvelá zábava, avšak na tréning a iba pre jedného je to na môj vkus moc drahé. Predsa len 400 Sk za hodinu nie je najmenej... Avšak pri partii štyroch kamarátov, spoločne na jednom simulátore je to cena asi odpovedajúca. Stačí si spočítať na koľko vyjde napríklad taký bowling a hneď je jasné, že ceny sú skoro totožné.

 Keďže nie som multimilionár, hľadal som spôsob, ako si zatrénovať a zároveň aj čo to ušetriť. A tu sa mi naskytla vynikajúca príležitosť. V Žiline sa 1.mája otváralo výnimočné stredisko, v strednej Európe nevídané. Tzv. lake driving, alebo po slovensky vodné odpalisko. Za týmto nápadom stojí istý Žilinčan, pôvodom Švéd. Keďže vo svete je táto forma veľmi obľúbená a pomerne rozšírená, tak prečo by sa nemohla ujať aj na Slovensku. Odpalisko sa nachádza na Vodnom diele Žilina. Za 80 Sk dostanete vedierko loptičiek, cca.50ks, ktoré sú nepotopiteľné a keď ich odpálite do vody, tak zostanú na hladine. V strede vody je bójka, ktorá označuje určitú vzdialenosť, aby ste mali prehľad, koľko ste asi približne odpálili metrov. Zdarma Vám požičajú palice, dostanete odpaľovaciu podložku a už zostáva na Vás, ako dlho budete odpalovať. Takže, týmto som mal o tréning postarané a zároveň som aj ušetril peniaze :)

 Čo by som ešte odporučil pre začiatočníka? No mne veľmi pomohla taká úvodná lekcia, za ktorú väčšinou nik ani nepýta peniaze. Proste netreba sa hanbiť a treba sa opýtať ako sa palica uchopí, ako sa postaviť k loptičke, nechať si predviesť švih. Je to určite lepšie, ako keď človek od začiatku robí úplne hlúpe chyby. Ďalšou vecou, ktorú som si zaobstaral, boli golfové pravidlá... Predsa, keď sa len chcete niečomu venovať, tak by ste mali aspoň ovládať základné veci. Ja si ich čítam pred spaním, prelistujem si pár strán, alebo aj keď ide v televízií prenos a vyskytne sa čosi zaujímavé tak si ich otvorím a pekne vidím prečo tak ten či oný hráč konal.

 Na internete je však aj množstvo videí, publikácií, webov a blogov, kde možno nájsť všetko potrebné. Takže na začiatok je najlepší asi www.google.com :) Zdravím a opäť sa teším na nové zážitky a dojmy, ktoré Vám potom opíšem. Tieto dva prvé diely boli skôr orientované do minulosti, nabudúce už budem viac čerpať z pokroku v hre a iných aspektoch :) Ešte raz zdar a veľa dobrých úderov.

Roman Kianička

Roman Kianička

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý, ambiciózny, dravý, ale pritom rešpektujúci názory a odporúčania iných. Zoznam autorových rubrík:  EkonomikaGolfSúkromnéTunisko 2007Nezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu